Friday, October 2, 2009

Apartment F

kawasan depan apartment aku. Apartment aku tingkat 1
Ruang tamu, kerusi, dan tempat letak buku semua beli kat salvation army donation centre (yang terpakai) semua bernilai $20, meja komputer bernilai $25 sebelum tax. Tu je harta yang aku ada sekarang.
Closet yang memang tersedia di dalam almari. Baju sejuk purple tu beli kat scotland, baju merah dan sweater kuning beli kat tempat bundle. Sikitnye baju aku kan. he he he.
Ini dapur, peti sejuk besar tapi dalamnya barang, alahai...korang datang tengok lah.
Hadapan rumah aku. Macam tulah patern apartment kat sini, tak jumpalah flat yang tinggi-tinggi macam kat kuala lumpur tu. Paling tinggipun 3 tingkat.

alhamdulillah aku dah selamat pindah ke Apartment F, 1416 13th street pada 30 September 2009.
Hari ini ingat nak pergi library tapi asyik mengemas dan laundry. Esok aku nekad akan pergi library, exam dah dekat, rasa takutnya.

Alhamdulillah, syukur kepada Allah, aku dapat neighbour yang baik dari India, kira ala-ala hindustan gitu, dengan jasa baik diaorang dapatlah aku guna network dia. Aku nak bayar dia kata tak payahlah, bukan luakpun. (dalam bahasa inggeris yer bukan bahasa Hindi, he he he).

No comments: