Thursday, October 8, 2009

Glen Iris Elementary School

Today, I'm offering myself as volunteer at Glen Iris elementary school. It was fun and amazing experience.Budak2 umur 5/6 tahun, ada yg dah pandai baca ada yang tak pandai baca lagi. Aku ajar 3 orang budak, jonas, victory and Monashinda. Victory nie tanya aku dari mana, aku cakap malaysia, lepas tu kata dia pernah pi situ. Jonas tu plak tanya jauh ke tempat aku, mcm ew york ker? Aku cakap lagi jauh. Si victory menyampuk lagi, I have been to new york. Budak nie semua tampat dah pi, kononlah tu.

Lepas tu sorang budak lagi datang kacau group aku, cikgu dia marh, tetiba dia nangis. Tak sapa layanpun. Then dia senyap and datang kacau lagi. Ikut diaoranglah.

Hari nie aku tolong diaorg buat homework, Math and ajar baca. Rasanya dia yang betulkan pronounciation aku. Last sekali, aku cakap nak balik dah, she give me hug n says gud bye. I said next week I'll coming again..

2 comments:

Seiring dan Sejalan... said...

Cik pie, u tambah la gadget follower tu, I nak jadi follower.. i pun dah create my own blog..hehehe...

sapa lagi..ummi sulha leee nii

melati mekar said...

i dAH ADD LIN FOLLOWER TU