Tuesday, November 11, 2008

Seruan haji

Rasanya awal tahun nie tetiba datang semangat tuk menunaikan haji, sebenarnya lebih kepada nak buat rayuan tuk mak tetapi student aku yg jd pengarah luth kangar tu kata kenapa cik tak ikut sekali membuatkan aku berfikir semula. Alhamdulillah segala proses dan urusan dipermudahkan Allah. Dengan limpah kurnianya aku insyaAllah bakal menjadi tetamunya. Mungkin ini pos terakhir aku sebelum ke tanah suci.

Terima kasih kepada sahabat2ku yang turut mendoakan kesahteraan ku ke sana. Buat group bujangga, insyaAllah doa tuk aku dan kalian akan sentiasa ku ulangi di sana. Buat yang lain2, insyaAllah juga. Pohon doakanku sihat selamat dan dipermudahkan Allah tuk mengerjakan ibdah haji, dan balik membawa seribu rahmat dariNya untuk bekalan sehingga mataku tertutup nanti.

Iza, thank you for coming, jauh tu dari melaka. Harap2 jika itu yang terbaik bagi mu akan dipermudahkan. Buat kekawan dari matriks lg, terima kasih juga sebab sudi layan aku yang "gitu2" ini. Set2 uum, cida- (tq terpaksa tolerate ngan aku..he he he..lawak jugak kita nie yek, sorry bebanyak). mala- semoga selamat melahirkan baby yg comel-zarra...liza tq take over keja aku.

Tuk semua. adios sehingga berjumpa lagi next year. InsyaAllah. dan Allahu Akbar.

No comments: